De Toekomst

Afgelopen vrijdag kreeg ik te horen dat mijn contract bij Etos niet verlengd wordt. Eerlijk gezegd vind ik dat niet zo heel erg. Ik heb er nooit echt mijn draai kunnen vinden ondanks dat ik daar geweldig leuke collega’s en klanten heb getroffen. Toen ik eerder bij de Tuinen werkte, voelde ik me veel meer thuis, een vis in het water en zweefde ik door de winkel. De producten die de Tuinen, nu Holland & Barrett, in het assortiment heeft spreken me veel meer aan dan die bij de Etos.


Naast mijn werk als Drogist ben ik ook al geruime tijd bezig met Beauty, Body & Mind. Hiervoor ben ik distribiteur en enthousiast gebruiker van de producten van DoTerra Essential Oils, Forever Aloë Vera en Oriflame Cosmetica. Daarnaast hou ik me ook bezig met het gebruiken, adviseren en klaarmaken van Bach Bloesem Remedies, het geven van Reikibehandelingen en het leggen van Tarot- en Lenormandkaarten.

Op het moment ben ik ruim 33 weken zwanger van kindje nummer 3. De afgelopen tijd heb ik erg veel nagedacht over de toekomst en hoe werk en gezin het beste voor mij zijn te combineren. Ik besefte dat het werken vanuit huis, als eigen baas en op tijden die aangepast zijn aan de behoeftes van mijn kinderen voor mij heel erg belangrijk zijn. Want met 2 kinderen op de basisschool (groep 8 en groep 4) en een baby is dat veel praktischer dan werken voor een baas en afhankelijk zijn van kinderopvang en lieve, behulpzame familie en vrienden. Vandaar dat ik besloten heb me volledig te gaan richten op Beauty, Body & Mind.

7 voordelen van werken op deze manier:

* eigen tijden indelen
* betere balans werk en privé
* meer tijd voor je gezin
* gezondere levensstijl doordat je zelf de producten gebruikt
* werk en passie kunnen combineren
* interessante mensen ontmoeten
* altijd gespreksstof hebben

Reactie schrijven

Commentaren: 0