Oriflame

Jaren geleden had ik wel eens gehoord van Oriflame en ook wel een workshop met de producten van Oriflame bijgewoond. Ik vond het leuke, mooie en betaalbare producten en ook het feit dat alles op planten- en kruidenbasis gemaakt is en dierproefvrij is sprak mij erg aan. Maar zoals het vaker gaat vergat ik het hele Oriflame daarna weer. Tot ik eind 2008, zwanger van de 2e dochter, op zoek was naar een nieuwe baan.

Via internet kwam ik terecht bij Oriflame. Er waren verschillende mogelijkheden en ik heb mijn gegevens achtergelaten om in contact te komen. Ik werd gebeld door een enorm enthousiaste Oriflame manager uit Beverwijk, ze was zo enthousiast aan het vertellen en heeft een enorme kennis van de producten waardoor ik ook steeds enthousiaster werd. De producten spraken me enorm aan, de filosofie erachter en het feit dat je grotendeels vanuit huis kunt werken ook. Oriflame producten zijn in Nederland niet in de winkels te koop. De manier waarop je ze hier kunt krijgen is via internet, via Beautyleden die brochures verspreiden en via workshops waarin je uitleg krijgt over de producten en alles mag uitproberen.

Ik had het gevonden, ik werd Oriflame adviseuse en begon vol vertrouwen en met enorm veel plezier aan de trainingen die ik ervoor moest volgen. Het enige waar ik echt tegenop zag was het regelen van afspraken voor workshops. De opleiding, de bijeenkomsten, de workshops geven, de producten, de brochures, ik vond (en vind nog steeds) het helemaal geweldig. Heerlijk bezig met mensen, metamorfoses geven, uitleg geven over producten waar ik volledig achtersta, het is gewoon 1 groot feest. Een tijdje heb ik dan ook met veel plezier workshops gegeven, ik voelde me steeds zelfverzekerder tijdens de workshops. Het enige waar ik maar steeds tegenaan bleef lopen waren het maken van nieuwe afspraken voor de workshops en de fibromyalgie die me op dat moment lichamelijk geregeld beperkte. Uiteindelijk ben ik dan ook gestopt met het werken als adviseuse. Maar ik wilde toch niet helemaal stoppen met Oriflame dus ben ik als Beautylid gebleven.

Dit betekent dat ik nog steeds de producten bestel voor degenen die deze graag willen hebben. Ik verdiep mezelf ook nog steeds zoveel mogelijk in de producten om mijn kennis erover op peil te houden.

Bij Beauty, Body & Mind geven we ook kinder make up feestjes en op verzoek kunnen we ook de make up voor een feestje of voor een bruid verzorgen. De producten zijn vrij van chemische ingrediënten en de meeste mensen die allergisch zijn voor bestanddelen in cosmetica kunnen wel gewoon de producten van Oriflame gebruiken zonder er een allergische reactie op te krijgen. Ook dames die eens wat anders willen dan ze gewend zijn, kunnen bij ons terecht voor advies en een miniworkshop. Meer informatie? Neem dan even contact met ons op!

Op 10 juni a.s. is er een Oriflame evenement in Uitgeest: de Oriflame Beauty Experience. Een avond met de prachtige producten, manicure, pedicure en nog veel meer. Via mijn voormalige manager kan ook jij kaarten kopen (slechts € 5 per kaart) om deze avond mee te maken. Lijkt het je leuk om hier bij te zijn? Neem dan even contact met ons op voor meer informatie of om je kaartje te bestellen! Er zijn ongeveer 150 kaarten beschikbaar voor dit evenement en vol is vol dus reageer snel!

Oriflame brochure 6 staat nu online!
Weer boordevol met prachtige producten.
Bekijk hem snel via de link en geef voor 28 april je bestelling aan ons door via info@beautybodymind.com of 06 37576229 (we hebben ook whatsapp op dit nummer!).

<a href="http://nl.oriflame.com/products/catalogue-viewer.jhtml?

(13 april 2015)

Reactie schrijven

Commentaren: 0