Oriflame, Bach Bloesemremedies, Lenormand kaarten, Doterra

Vandaag was een drukke dag op privégebied, veel te doen en veel mensen, vooral kinderen over de vloer.

Toch was het ook voor Beauty, Body & Mind een goede dag. Er kwamen verschillende bestellingen binnen voor Oriflame producten, er werden brochures aangevraagd, visitekaartjes gevraagd om voor ons uit te delen en ook heb ik een Bach Bloesemremedie mogen maken voor iemand die nog niet bekend was met de producten van Bach. Ik heb haar uitleg gegeven over de producten van Bach, wat deze doen en de Remedie voor haar klaargemaakt waar zij bij stond zodat ze een goed beeld kon krijgen van hoe wij werken. Deze manier van werken spreekt mij het meeste aan omdat ik zelf ook een nieuwsgierig persoontje ben die alles wil weten over de producten die ik gebruik. Ook nieuwsgierig geworden naar de producten van Bach en wat deze voor jou kunnen betekenen? Laat het ons weten!

Ook tijdens het op sociaal gebied erg drukke paasweekend heb ik nog tijd gevonden om me bezig te houden met Beauty, Body & Mind. Ik heb voor 2 personen de Lenormand kaarten mogen duiden. 1 van beide ken ik al aardig wat jaren, de andere ken ik niet zo goed. Van beide kreeg ik tijdens de duiding te horen dat ik op het juiste spoor zat. Ze hebben toegezegd me te laten weten of de voorspellingen uitgekomen zijn, ik ben benieuwd! Het was wel heel erg leuk om dit nu eens buiten mijn veilige kringetje te doen en het heeft me het vertrouwen gegeven dat ik ook hiermee op de goede weg zit. Ik wil hier graag zoveel mogelijk mee oefenen, dus wil je meer weten of je aanmelden als proefpersoon, laat het me even weten.

Naast het oefenen met de Lenormand kaarten heb ik me ook verdiept in de informatie die ik 29 maart jl tijdens Paranormaal Alternatief in Rijswijk heb gekregen over Doterra. In onze praktijk willen wij sowieso zelf de aroma therapeutische producten van Doterra gaan gebruiken en mettertijd willen wij ook distribiteur hiervoor worden. De producten zijn echt super. We hebben ze zelf mogen ruiken en testen op Paranormaal Alternatief (lees we hebben meer dan een uur doorgebracht bij de stand van Doterra om informatie te vragen, oliën te mogen ruiken en een hele stapel leeswerk mee te krijgen). Wij zijn enorm enthousiast over deze producten en willen jullie hier ook graag kennis mee laten maken in onze praktijk!

(8 april 2015)

Reactie schrijven

Commentaren: 0